fredag 12 februari 2010

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar temat på dom här två bilderna...
Att gömma sig bakom något tror jag dem flesta gör för det mesta..., tyvärr.
Jag tror att det är ganska ovanligt att man är sig själv fullt ut, utan att gömma sig bakom något då och då. För att på något sätt rättfärdiga den man är.
Det har säkert med den berömda Jantelagen att göra, Terjes favorti lag... (eller inte!)

Snyggt att barnets kläder har samma färg som cyklen.

Jag gillar bilden väldigt mycket, även bilden här under.

Kram Mariel

Stella Huber sa...

När du skriver saker så börjar jag
tänka, vilket räknas som positivt i det här fallet :)
Jag tänkte faktiskt inte ens på att det blev ett tema, det bara blev det.

Aaaaa..........!
Vet inte.

Men jag är glad att du skriver och att det finns så mycket fina människor, trots allt.

Kramar