onsdag 1 juli 2009

En storm är på väg
Stå inte allena...

3 kommentarer:

Katti sa...

Stella!

Du är så häftig, härlig och underbar - både som fotograf och människa! Manblir liksom bra helt… wow, hur gick det här till?

Kramar till dig!

Mariell sa...

En jätte häftig bild.
ett mycket spänande perspektiv.
jag blir fundersam på vad det egentligen är jag ser.
är det en katt eller är det en hand eller kanske ett landskap, ett berg.
det grana där bakom, er det en kaktus eller någon annan taggig växt? eller är det rent av en mjuk och skör växt som blir mosad av det stora som döjer den?
vad har himlen för onda avsikter med det som finns under den?
eller skänker den en strimma hopp till den stackars mjuka och sköra vexten.
eller är det bomull som blir belyst uppifrån.
mina tankar snurrar och frågorna blir många...

en mycket bra bild!

Kram på min Stela!

Stella Huber sa...

Katti:
Du fattar nog inte hur mycket det betyder för mig att få höra sånt... När ingen säger det glömmer jag fort allt som någonsin sagts, väldigt synd, man borde ha en funktion i sig som sparade allt positivt på en hög, en hög man aldrig glömde bort.
Jag börjar tvivla på mig själv så lätt.

Du gör fina fina bilder du med. Och jag ska absolut försöka hälsa på dig snart.

Kramkram kram!

Mariell:
Vilka spännande funderingar du har! Det är så fint att höra vad nån annan tänker och ser. Du ser allt det som jag inte (iallafall inte i mitt medvetna tänkande) tänkt på. Och jag tycker det är roligt att man tydligen kan få in så många tolkningar...

Hur är det med min Mariel? Hur går jobbet, livet på ön, allt? Har en stor förhoppning att kunna komma på besök, nån gång när jag är ledig.
Hur gör det med fotograferandet?

Kram kram kram!